Interview Freak

Külföldi metál zenészekkel készült interjúk fordításai.

Facebook

Friss topikok

-Welcome-

2011.07.10. 17:35 :: -DouBLeR-

"Welcome to all of you motherfuckers!"
(Ez egy aljas módon visszaidőzített kezdő-bejegyzés, mivel az első két interjúfordítás után írtam meg, és a blog.hu lehetőségeit kihasználva úgy raktam ki mintha ez lett volna az első. Wow, nem rossz mi?:))
Réges-rég, egy messzi messzi galaxisban a(z eredményes) csajozás és piázás helyett a legfőbb hobbim az volt, hogy SlipKnoT interjúk és hírek fordításával foglalkoztam napi szinten, aztán pedig egy Nameless.hu nevű sikersztorit harmadmagammal felépítve és fenntartva négy éven keresztül többé-kevésbé sikerült megtanulnom angolul :) Az idő múlásával és a SlipKnoT lejtőn való durva megindulásával a "drágaszágunk" is ment a levesbe, főleg hogy közben a három szerkesztőnk háromfelé indult, így én pl. a kora-teenager korban kimaradt piálást bepótoltam és megtaláltam a lányt is.
Így tehát leálltam a menetrendszerű online kockulással és Nameless hiányában a fordítással is, így tehát egy picit "rusty" lett az eng-skillem, aminek egyáltalán nem örülünk, mivel a most következő évben össze kéne kaparnom valahogy egy felsőfokú nyelvvizsgát, na meg egyébként is kínosan zavaró hogy mennyire kiestem az egészből.

Szóval amellett hogy hamarosan jön a nyelviskolázás és minden amivel gyakorolhatok, kitaláltam hogy régi hobbimnak élve ismét elkezdek csak úgy szoftosan, ráérősen, nyugisan fordítani, és ha már választanom kell, miért ne a metál zenészekkel készült interjúkat fordítgassam afféle non-profit közhasznú blogolás formájában. A fordításokban akadhat egy-két kisebb-nagyobb hiba, mivel érezhetően kiestem a napi rutinból, de alakulni fog ez a (kényelmes-)rendszeresség újra kialakulásával.

Tehát így első körben ennyi. Ha bármi kérdés, óhaj-sóhaj van, azt várom szívesen, habár ez nem az az oldschool weblapszerkesztés feeling, én csak egy mezei önjelölt fordító vagyok aki szereti a metált :)

Stay (sic).

-DouBLeR-

 

Szólj hozzá!

Címkék: site bitchin

A bejegyzés trackback címe:

https://interviewfreak.blog.hu/api/trackback/id/tr893080800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása